Påstorgatan.blogg.se

En blogg om vårt liv på Storgatan 17 i Norge! Är en familj med 2 hundar och nyblivna föräldrar till Edwin född 22/9-2012.

Dop bokat!!!

Kategori: Allmänt

Äntligen blev jag kontaktad av personen som bokar in dop. Blir  i Glömminge kyrka och efter i rydbergsgården (algutsrum) inbjudningskort kommer på posten med mer information:)
 
Hade jätte mysigt besök av Emma och Jakob igår:) idag har vi inga planer, promenad bara.
Imorgon är vi medbjudna på en långpromenad ( om det inte är allt för kallt) men fika efter hos en tjej som heter Ida. Jag träffade henne på hälsestationen ( där man väger och mäter sina små liv). Man brukar ju alltid få en grupp som man kan träffa men det var visst bara hon och jag:) men så har hon en massa tjej kompisar som har fått barn ungefär samtidigt så de har sin egna lilla grupp, kul att få lära känna några fler med barn:)
På fredag tänkte jag hälsa på mitt jobb:) var länge sen jag var där nu:)
 
ha en fin dag kram

Kommentarer

  • Michelle säger:

    Det ska bli så roligt med barndop, och att ni kommer hem, vi längtar efter lilla (stora) Edwin.

    2013-01-21 | 19:27:01

Kommentera inlägget här: